Kampaň: Ekoenergoplagátománia v našom meste
Informácie o kampani
- Škola: Základná škola, Kulíškova 8, 82108 Bratislava 2 - Ružinov
- Mesto: Bratislava 2 - Ružinov
- Autor/Realizátor: Ing. Marta Rovná
- Realizačný tím: Mgr. Peter Záruba, Mgr. Jarmila Noelová, Mgr. Miroslava Bačeková, Mgr. Lenka Šebianová, Mgr. Zuzana Kalmanová, Mgr. Antónia Mišeková
Nástenka
Kontaktné miesto na inštaláciu plagátov so sprievodnou akciou Materská škôlka Budovateľská
Na tomto kontaktom mieste bol deťom predstavený a inštalovaný plagát na tému - Slnko - energia. Deťom bolo vysvetlené prečo je Slnko tak dôležité pre život na Zemi o.i. aj ako zdroj energie, deti boli motivované, aby sa naučili básničku o Slnku ,ktorú mali napísanú na plagáte a aby nakreslili obrázky so Slniečkom.

09 Január 2013
Kontaktné miesto na inštaláciu plagátov so sprievodnou akciou Stredná odborná škola pre sluchovo postihnutú mládež Koceľova
Ústrednou témou tohto plagátu bolo nabádať žiakov, učiteľov a aj ostatných zamestnancov školy k úspornému nakladaniu s vodou. Ako šetrne doma prať, umývať riad, kam s kuchynským odpadom z domácnosti a pod. Miestnu komunitu sme oslovili aj malými letáčikmi vyrobenými žiakmi alebo dodanými z Euroinfocentra


09 Január 2013
Kontaktné miesto na inštaláciu plagátov so sprievodnou akciou Kníhkupectvo Martinus v Bratislave na Obchodnej ul.
Rozhodli sme sa inšpirovať ľudí k šetreniu energie aj v priestoroch kníhkupectva. Toto miesto denne navštívi mnoho ľudí. Ústredným motívom plagátu je téma ekologické bývanie. Žiaci formou paródie príbehu o Flinstonovcoch vtipne a múdro pútajú širokú verejnosť k téme ekologického bývania, využívania energie zo Slnka. Niektorí žiaci sa v 2. polovici apríla zúčastnia v priestoroch kníhkupectva podujatia interaktívneho charakteru - výroby robotov z odpadového papiera. Rozdali sme ľuďom aj letáky
09 Január 2013
Kontaktné miesto na inštaláciu plagátov so sprievodnou akciou Vydavateľstvo Príroda
Obsahom plagátu a informácie na facebook v rámci kontaktného miesta Vydavateľstvo Príroda bolo osloviť potenciálnych čitateľov, návštevníkov Vydavateľstva ale aj autorov, aby,sa venovali v rámci literatúry aj téme úspory energie a trvalo udržateľného rozvoja. Obsahom plagátu boli jednak motto našej kampane ale aj ukážky našich žiackych prác. Chceli si poukázať aj na skutočnosť, že táto téma je vhodná aj pre detský vek, ak je správne interpretovaná.
09 Január 2013
Kontaktné miesto na inštaláciu plagátov so sprievodnou akciou Čajovňa Sakura
Pre toto kontaktné miesto pre inštalovanie plagátu a "uvedenie" do života sme sa rozhodli preto, že je to miesto, ktoré navštevujú rôzne vekové kategórie od seniorov až po juniorov. Na úvod sme sa venovali pojmu energie s prepojením interiér a podnikateľskú náplň čajovne - na teóriu Feng Shui a históriu pojmu energie v staroveku. V kampani sme tu neskôr premostili do súčasného ponímania pojmu energia a jej úspory, ale aj v rovine energia a naše duševné zdravie.Rozdávali tu aj malé letáčiky.



09 Január 2013