Bankovníctvo

Autor: PaedDr. Monika Kolková
Škola: Gymnázium Alberta Einsteina, Bratislava 5 - Petržalka
Predmety: Matematika
Vek: 13+
Trvanie: viac ako 45 minút
Miesto: Trieda
Pomôcky: dataprojektor, počítač, reproduktory
Cieľ
Vytvorenie svojej fiktivnej banky.
Metodický postup
Priebeh realizacie projektu:
1. Vytvorenie dvojic, resp. trojic ziakov(zasadne deti navzajom spolupracuju, stretavaju sa spolu mimo vyucovania, a tak si vytvyraju lepsie skolske prostredie a zaroven pestuju a formuju vztahy medzi sebou).
2. Na jednej vyucovacej hodine si ziaci premysleli osnovu a strukturu obsahu projektu.
3. Domaca uloha - vytvorit prezentaciu o svojej fiktivnej banke, vymysliet produkty banky, reklamu pre buducich zakaznikov, reklamne letaciky. kreditne karty.
4. Po dvoch tyzdnoch domacej pripravy prebiehala na troch vyucovacich hodinach prezentacia bank.
5: Ziaci hodnotili bodmi banky svojich spoluziakov.
6. Konferencia s riaditelkou pobocky VUB banky v Bratislave. Na konferencii sa zucastnili ziaci 4. rocnika so zaujmom v buducnosti sa venovat bankovnictvu.
Projekt bankovnictvo prebiehal v ramci vyucovania matematiky na temu urokovy pocet.
Materiály dokumentujúce realizáciu aktivity:
Obrázky:
Dokumenty:
Komisia platformy
Slovné hodnotenie komisie:"Pekný nápad. Do budúcnosti odporúčame spojitosť s danou témou Energia v našom meste."